×: szarszint mérce
*: minőség higrométer
2Headed Shark Attack /2012/ ×× (A film közben megállás nélkül azon tanakodtam, vajon a vérszomjas, kétfejű cápa, vagy Carmen Electra csöcsei realisztikusabbak? Fogós kérdés.)
Álom.net /2009/ ××××× (A büdös ku**a világ ba**za tele forró teve g**ivel a jó édes anyját annak, aki ezt a f*stengert kiokádta, de még inkább, ha nem készít hozzá folytatást azonnal!!!!)
Antikörper /2005/ ** (Ritka, hogy nem nézek végig egy filmet, ha már elkezdtem (bár a tanulmányaimban volnék ilyen kitartó), de mikor megjelent a germán Hannibal Lecter egy alapvetően rossz filmben, hálaimát rebegtem a stop gomb feltalálójának.)
Aura, El /2005/ **** (Elsőosztályú, veséig hatoló krimi. Talán kicsit hosszabb a kelleténél, de kétségtelenül royal-prémium kategória.)
Baby Blues /2008/ *** (Feszes és jól kivitelezett McDrive horror.)
Birdemic: Shock and Terror /2010/ ××××× (Valószínűleg kizárólag az ékes klingon nyelvben léteznek ama grandiózusságra vonatkozó kifejezések, melyek képes érzékeltetni ezen szarkupac emberfeletti tekintélyét.)
Body Snatchers /1993/ ****
Bullets Over Broadway /1994/ ***** (Woody Allen, színház, maffia, Chazz Palminteri és minden további kellék egy hibátlan, bármikor előkapható, és minden esetben működő komédiához.)
Car, The /1977/ **1/2
Chaser, The /2008/ **** (Másodszorra már nem volt elemi erejű csapás, de így is hibátlan prototípusa az összetett, többrétegű, intelligens és dramaturgiailag tökéletes thrillereknek. Párját ritkító műfaji csúcsteljesítmény.)
Crazy, Stupid, Love. /2011/ *** (Nagyrészt meglepően szimpatikus, három dimenziós karakterek egyszerű története, ami a végén csak bebújik szülővárosa gyomorforgató cukormázleple alá.)
Curse Of The Blue Lights /1988/ ××××× (Szellemklán, Forn, Fox, Csonka Pici, zombik és a Máldún Ember. Sírok, zokogok, annyira szeretem. Ez nem film, hanem VALLÁS.)
Death Wish /1974/ ****
Death Wish II. /1982/ **
Death Wish III. /1985/ ×××××
Death Wish 4. /1987/ **1/2
Death Wish 5. /1994/ *1/2
Dellamorte Dellamore /1994/ ***** (Ebben a hónapban kétszer láttam, összesen fél milliárdszor, ha pedig háromszáz éven keresztül minden nap meg kéne néznem négyszer, kurvára imádnám azt a háromszáz évet.)
Dogtooth /2009/ **** (Beteg, perverz, retinába és agykéregbe égő, elgondolkodtató, kellemetlen filmélmény. Az én csésze teám.)
Exorcist, The /1973/ *****
Exorcist II. - The Heretic /1977/ *
Exorcist III. /1990/ ***
Exorcist – Dominion /2005/ ***
Exterminator, The /1980/ ****
Father's Day /2011/ ****
Gangs Of New York /2002/ *** (Közepes Scorsese, ami a megalomániát jegelve könnyűszerrel kerülhetett volna a legjobbak közé.)
Happiness /1998/ *****
Hobo With A Shotgun /2011/ ****1/2
I Drink Your Blood /1970/ ***1/2
In My Skin /2002/ *** (Erős ötlet, közepes rendezés, gyenge hatás. A téma többet követelt volna.)
Jack Brooks - Monster Slayer /2007/ **1/2 (Robert Englund miatt egy nézést megér, amúgy rendkívül vontatott és ötlettelen horror-vígjáték. Btw, nincs kedve valakinek végre megpróbálni rendes horrorfilmet forgatni, ahelyett, hogy szar viccekkel palástolja a tehetségtelenséget?)
Kingdom Of The Spiders /1977/ *** (Fura, hogy húsz év után is megmaradtak jelenetek ebből, és még furább, hogy ezek nagyrészt mennyire esetlennek tűntek „felnőtt” szemmel.)
Life During Wartime /2009/ ***
Manhattan /1979/ **** (Woody csúcsformában. Elképesztő dialógusok a sarokról.)
Monster /2003/ *** (Charlize Theron nélkül ma már az elefántok sem emlékeznének erre. A színészmesterség magasiskolája, egy közepes filmben.)
Mosquito /1995/ ×××× (Kiadós gyorskaja, nagyüzemi szarzabálónak. Bámulatos székletpörkölt, válogatott alapanyagokból.)
Palindromes /2004/ *****
Psycho /1960/ *****
Psycho II. /1983/ ***
Psycho III. /1986/ **1/2
Psycho IV. /1990/ *
Purple Rose Of Cairo /1985/ **** (Mikor az ötletesség és a fantázia életre kelti a vásznat. Filmen, valóságban egyaránt.)
Race With The Devil /1975/ ****
Room, The /2003/ ××××× (Nem találok szavakat. Ha mégis nagyon kutakodom, olyanokat lelek, mint bájos, káprázatos, pokoli, dilettáns, vagy leginkább: hígfos dézsából.)
Sand Sharks /2011/ ××× (Ha az igényeid olyan alpári mélységekben dagonyáznak, mint az enyémek, pompásan fogsz mulatni.)
Sideways /2004/ **** (Ritkán kötnek le a képernyőn hétköznapi emberek hétköznapi problémái. De ha Alexandre Payne mozgatja őket, nem tudom levenni róluk a szememet.)
Some Guy Who Kills People /2011/ ***
Storytelling /2001/ ****
To Catch A Killer /1992/ ** (Hangulatot és stílust egyaránt nélkülöző, bátortalan, olcsó és sekélyes portré minden idők egyik legelvetemültebb sorozatgyilkosáról, aki Dennehy korrekt alakítása ellenére is „sokkal jobbat érdemelne”.)
Vanishing Point /1971/ ***
Videodrome /1983/ ***** (Cronenberg = géniusz. Videodrome = mestermű.)
Warriors /1979/ *****
Welcome To The Dollhouse /1995/ ****
Woman In Black /2011/ **
Young Adult /2011/ ***1/2 (Néha teret engedek a bennem élő picsának, és ilyenkor meglepően jól esnek Jason Reitman filmjei. Ez talán eddigi legjobbja, Theron pedig kiváló, mint általában, már ha kap szerepet.)
Zwart Water /2010/ ** (Semmitmondó, lapos és unalmas, ezerkétszázadik szellemtörténet.)
2 megjegyzés:
Több filmet néztél ebben a hónapban mint én, TE GECI!!!! :))))))))))
Nincs csajom, és a jelenlegi fizetésem hál' Istennek erősen leszűkíti a szabadidő eltöltésének opcióit. :)
Megjegyzés küldése